Monday, July 4, 2011

Woohoo Larian 1 Murid 1 Sukan SK Presint 14 Putrajaya

Lokasi Woohoo: Presint 14 Putrajaya
Waktu: Julai 2011

Ceritanya:
Fariz yang ajak pergi larian ni.... ditambah racun Hana yang menambah untuk ajak aku join sekali mewakili ofis tempat kerja. Muahahaha.... nasib baik dekat jer dengan rumah aku. Jalan kaki 5 minit pun boleh sampai. Memandangkan aku free time tu dan penyertaan kali ini akan dicatat dalam Malaysia's Book of Record maka aku pun join la... hahahaha. 
Secara rasmi  kami telah mencipta rekod...
Pukul 6.30 am aku dah standby... Pukul 7 fariz suruh aku tunggu depan jalan rumah aku.. Aku ingat pergi sana naik kereta rupanya kena jalan kaki jeng... jeng... jeng... "Biar betul.... " saja buat buat terkejut macam tempat tu jauh.
Gigih jalan kaki dari Presint 15 ke SK Presint 14
Apesal tak sampai sampai lagi
Yeah... dah sampai ;)
Sampai sampai semua dah start lari.... Haru... apa lagi, kiteorang baik punya cilok cecah dagu terus masuk join lari sekali hahaha...
Laju la sikit fariz...
Slow la ko Fariz hahaha...
Naper tiba tiba senget muahahaha~
Aku ingat kena lari keliling Presint 14, rupanya kena keliling sekolah jer.... hahahaha.... jadi la.... Waktu kiteorang dah nak balik tetiba Si Teettt... sms kata baru bangun.... lari dalam mimpi jer la hahahaha. Jangan marah... nanti kena jual... muahahahaha....
Best weh... walaupun rasa macam jalan jalan jer...
Peace yaw... kami atlit bukan artis ;)

2 comments:

  1. So, masuk tak rekod? xtually rekod kategori apa?

    ReplyDelete
  2. Acara tu la yang masuk rekod... nama aku tak tulih pun... muahahahaha....

    Masuk kategori larian terbesar kot sebab semua sekolah satu malaysia lari serentak... huhuhu

    ReplyDelete