Tuesday, October 4, 2011

Woohoo Walk for Health (MICCOS)

Lokasi Woohoo: Presint 2, Putrajaya
Waktu: Oktober 2011

Ceritanya:
Aktiviti kali ni dirancang oleh Fariz. Best friend kat ofis aku. Tiba tiba dia call ajak join event ni jadi peserta larian. Memandangkan aku free time tu secara automatiknya aku agreed. Hehehe... Untuk posting kali ni aku akan up kan gambar gambar yang aku rembat dari member dan dari halaman facebook MICCOS. Lalalala... :D ( Camera aku tak bawak sebab memory card tertinggal kat ofis )

Yeah.... Dah mendung.. harap harap tak hujan
Kalau aku tau aku bawak baby aku sekali...
Wei.... cepat nyorok... paparazi datang
Cak..
Control control... (aku, fariz dan huzaimie)
Mana aku?
Kenal tak.... Airil AF

Jambu tak kiteorang... pose sana sini

Ni kenal tak.... Mila AF...

MC: 'Jangan risau yer... tangga ni kuat lagi"

Try cari... mana kiteorang
 Tu jer la gambar yang aku dapat.... Event ni agak santai dan rilek. Tahniah kepada peserta peserta yang dapat cabutan bertuah... Sedih sebab tak dapat ipad... huuuu :P

2 comments: