Monday, March 15, 2010

Woohoo Hutan Lipur Sungai Sedim


Lokasi Woohoo:Hutan Lipur Sungai Sedim
Waktu: Feb 2010

Ceritanya:
trip ni sebenarnya plan B dalam Schedule aku. Asalnya nak gi mancing ngan ayah mertua. memandangkan cuti yang ada singkat jer.. so depa ajak aku gi piknik sungai Sedim. Dah lama aku dengar pasal sungai Sedim. Macam-macam boleh explore kat sana. Contohnya jambatan gantung, white water rafting, camping, mancing dan lain-lain. Tapi trip kali ni aku tak sempat nak rasa suma tu sebab gi ngan family. Walaubagaimana pun... aku tetap enjoy... woohoo.... memang syok mandi kat sini.. air dalam, berenang pun best.. boleh wat terjunan olimpik... huhuhuhuhu.... aku try jugak menyelam sampai dasar.. tapi tak jumpa... so kompom sungai ni dalam... Nasihat dari aku, kepada yang nak bawak anak-anak mandi tu.. pastikan anda perhatikan mereka, bukan mereka perhatikan anda dari dalam air... huhuhuhu... selamat berpiknik

1 comment: