Monday, February 8, 2010

Woohoo Tanah Tinggi Genting (Genting Highland)


Lokasi Woohoo: Genting Highland
Waktu: Jan 2010

Ceritanya:
Trip ini aku janji ngan bini aku waktu sebelum kahwin... so kena la tunaikan huhuhu... trip ini aku redah jer.. sebab tak banyak info aku dapat dari encik google...

Untuk ke sana aku guna bas genting dari kl sentral... lebih baik jika ambik pakej travel+ main outdoor sbb lebih jimat... sampai sana aku try cari bilik... gedeboom tiba-tiba hotel firstworld penuh sbb ada function waktu tu... aku pun mencari la hotel2 lain yang ada... harus diingatkan supaya jangan beli bilik hotel dari ULAT... kang tak pasal2 kena halau... malu muka nanti... thanks pada en polis yang menasihati aku... huhuhuhu...

last-last aku ambik bilik worldclub.. antara bilik VIP yang selesa dan seksi skali... huhhuhu... RM250 semalam.. memang berbaloi2... bilik tu kat atas skali kat firstword n aku rasa macam terbang di atas awan.. sebab tinggi giler... bathroom seksi... lunch kat dine hall VIP.. dan perkara yang best skali kebetulan ada artis menginap kat sebelah bilik aku... huhuhuhu sempat jugak la bertegur sapa...


No comments:

Post a Comment