Sunday, May 9, 2010

Woohoo Pantai Bagan Lalang (Sepang Goldcoast)


Lokasi Woohoo:Pantai Bagan Lalang
Waktu: Mei 2010

Ceritanya:
Pagi tu tetiba aku dapat call dari mak, dia kata pakcik aku nak belanja makan kat Pantai Bagan Lalang. Huhuhu.... tetiba perut aku rasa lapar... tapi takpa,simpan untuk makan malam nanti. boleh belasah makan banyak-banyak.

Sementara aku tunggu sampai malam kat bagan lalang. aku sempat la siar-siar. So aku post la gambar gambar menarik untuk tatapan korang semua...

Ni la hotel terapung atas laut. Menarik jugak, len kali aku nak try duk kat situ la.. huhuhu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Aku sempat jugak mandi manda kat situ, masuk-masuk jer tetiba aku terperasan sesuatu dalam air tu. Rupanya banyak obor obor, mula-mula agak takut jugak kalau kena sengat.. setelah ujikaji dibuat.. obor obor ni tidak merbahayakan wahahahaha....

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Lepas aku mandi, aku ronda-ronda dekat sekitar kawasan. aku terjumpa satu jeti nelayan. aku ada la juga interview nelayan-nelayan kat situ pasal pakej mancing. Diorang kata kalau nak mancing kat laut dalam diorang cas dalam RM800. Aku ada jugak singgah pasar dekat situ. banyak ikan ikan fresh yang baru naik dari laut. Mata ikan pun jernih jer.. tak macam ikan kat pasar area bandar, ikan keras macam batu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Dah puas aku jalan jalan, aku terus pergi restoran tempat pakcik aku nak belanja. banyak jugak aku belasah makan time tu... wahahaha... bukan selalu.. tapi kalau nak makan dekat sini, better tempah meja dulu. Sebab banyak jugak aku nampak customer yang kena tunggu berdiri sebelum dapat makan. Ni tempat aku makan hohoho...

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Thanks Jeli!!! sebab belanja aku n others... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment